söndag 14 juli 2013

Söndagkväll!!!


 Här har helgen varit lugn!!!Värmen igår gjorde väl att man inte orkade så mycket!!!Åkte på en hejdundrande huvudvärk!Men nu är den borta!!!Fredag tillbringade i bilen på en liten dagstur till Hälsingland med svärmor och mamma!!En trevlig dag!På bilden är min trädgårdshortensia som jag planterade förre året,och den växer som ogräs!!>Härligt!
 Boden är fullproppad inför morgondagens sista loppisdag...fortfarande många fina fynd att göra!
Kolla bara på bilderna...och nu måste det bort!!!
Så jag hoppas att vi ses imorgon......
Kram på er!
Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. fin blogg med fina bilder.
    Tack för att jag fick titta in.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Oh äntligen kan jag komma...Yiiipppiiieeee!
    Ska bli så trevligt att kika in i din härliga bod igen :)
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera