torsdag 22 augusti 2013

Sensommar!

 Hej alla goa!!!
Ja då är vi i slutet på denna augustimånad!!!Känns både mysigt med dessa härliga sensommardagar och lite vemodigt!!!gruvar mig inför vintern....tror det är första gången i mitt liv som jag känner så här!!!!Men det blir nog bra när vi är där!!!I tisdags hade jag min födelsedag...sensommarbarn som jag är!!!Och fick massor av vackra blommor.....ovan en vit stor bollkryss...
 Vackra stora vita orkideer........
 En rosa bollkryss....
 Också denna ljuvliga bukett.....gammelrosa rosor,brudslöja,björnbär och ljuslila gladiolus!!!!
 Här är dukningen ifull gång!!!Vi hade sååå trevligt!
Och här ni är mitt senaste fynd.....en bondrokokosoffa,sååååååååå fin!!!!
Den står just nu i hallen tillsammans med en annan soffa....och våran hall är pytteliten,så en soffa ska få flytta ut!!!!
I helgen är det jobbarhelg,sen är jag långledig i 10dagar och då ska det pysslas!!!!
Ha en underbar helg!
Kramen!
Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. aw Happy birthday !! so many nice flowers and fabulous couch ! I know what you mean about winter ...sometimes it can be so long and so bitter ....cant wait for spring hehehe !
    Gail x

    SvaraRadera
  2. Ja grattis i efterskott!!

    Vi har oxå underbart väder och jag njuuuter... :)

    Soffan är ljuvligt vacker!!

    Ha en fin helg
    Kram Tina

    SvaraRadera